Free chat widget @ ShoutMix

Sunday, July 27, 2008

Pandangan Pertama (umm..tayang tayang')



Slank feat Nirina - " Pandangan Pertama " (OST Get Married)


[intro] Am

Dm----------Dm----------Am
Pandangan pertama awal aku berjumpa
Dm----------Dm
Pandangan pertama awal aku berjumpa

Am-------G----Dm----------E
seolah-olah hanya impian yang berlalu
Am
sungguh tak kusangka dan rasa tak percaya
----------G-----Dm----------E
cowok setampan dia datang menghampiriku
Am
hampir-hampir aku tak sadar dibuatnya

Am
sungguh karena dia aku di depan anda
G-----------F----G----------Am
memberanikan diri bergaya dan bernyanyi

[int] Am G F G Am

Dm----------Dm----------Am
Pandangan pertama awal aku berjumpa
Dm----------Dm
Pandangan pertama awal aku berjumpa

Am------G----Dm----------E
seolah-olah hanya impian yang berlalu
Am
sungguh tak kusangka dan rasa tak percaya
---------G----Dm----------E
cowok setampan dia datang menghampiriku
Am
hampir-hampir aku tak sadar dibuatnya

Am
memang kecantikannya dan kelembutan hatinya
G-------F---G----------Am
membuat aku berani menghadapi dunia

Dm----------Dm----------Am
Pandangan pertama awal aku berjumpa
Dm----------Dm
Pandangan pertama awal aku berjumpa

Am...

No comments: